Aktualitások

TE is lehetsz jógaoktató!

2021. Február 21-én ismét elindítjuk mára már több éves múlttal rendelkező Hatha jógaoktató képzésünket – Részleteket az Oktató képzés menüpontban találsz.

 

2021.04.21

Ma megint kigurítjuk a jógaszőnyeget 😊 jelentkezz a BJS - ONLINE csoportba!

2021.04.14

GerincJóga ma 18.00-tol a BJS-ONLINE csoportban!

2021.04.07

Még mindig csak online, de 18.00-tol várlak a BJS-ONLINE csoportban!

2021.03.31

Kedves Gyakorlónk,
A baj nem jár egyedül tényleg 😐 a mai online óra (is) elmarad.
Megértéseteket köszönjük 🙏🏻

KÉSZEN ÁLLTOK AZ ONLINE-RA?

  • Átlépünk az online térbe, megoldást kínálva a bérletes gyakorlóinknak is, hogy otthonról, biztonságban mozoghassatok. Ezzel áthidaljuk a találkozás hiányát, az online órákon a bérletek felhasználhatók, így nincs szükség azok meghosszabbítására.
  • Aki magánál tartja a bérletét, arra kérjük, hogy a belvarosijogastudio@gmail.com címre legyen szíves elküldeni a bérletről készített fotót. Erre azért van szükség, hogy pontosan tudjuk vezetni, ki hol tart.
  • Hétfőnként Magyar Judittal jógázunk, Szerdánként Viki tart Hatha vagy Gerincterápiás gyakorlást, Péntekenként Mariann Yin jóga óráján lazulhatunk le.
  • Nóri, Móni és Atti óráit a YouTube csatornánkon nézhetitek, melyre először iratkozzatok fel

https://www.youtube.com/channel/UCCO8aZT-cnzyMrsHu2ZS5Uw

A tradicionális jóga tanítás első általános erkölcsi alapelve, az Ahimszá, a nem-ártás, erőszakmentesség elve. Ez az elv azon a törekvésen alapszik, hogy az ember igyekszik távol tartania magát attól, hogy fájdalmat okozzon – akár tettekben, akár szóban – egy másik élőlénynek, beleértve saját magunkat is. Ahhoz, hogy a jógázás során magaddalszemben is be tudd tartani az Ahimszát, vagyis elkerüld a sérüléseket és káros hatásokat, fontos, hogy ismerd a tested és tisztelettel bánj vele, hogy a gyakorlatokat mindig szükségleteidnek és az egészségi állapotodnak megfelelően végezd és módosítsd, amelyhez a következő javaslatok általános útmutatásnak tekintendők a teljesség igénye nélkül:

  1. ne jógázz közvetlenül főétkezés után, teljen el legalább 2-4 óra;
  2. ha megfelelően végzed az ászanákat, kellemetlen, éles fájdalmat sehol nem érezhetsz a testedben. Ne feledd, hogy nem vagyunk egyformák, meglehet, hogy egyes pózokat csak különböző módosításokkal tudunk végezni;
  3. kerülj mindent, ami zsibbadást okoz a végtagokban – ne végezz ászanákat akkor, amikor beteg vagy, hagyj elegendő időt testednek a regenerálódásra (pl. húzódások, ficamok, szakadások, törések, repedések, sebesülések után)
  4. ha műtéten estél át, kizárólag a kezelőorvosod hozzájárulásával kezdd el a gyakorlást
  5. várandós nők terhességük 8. hetéig jógázhatnak, majd legalább a 13-14. hétig szünetet kell tartaniuk. Egyéb ellenjavallat esetén ezt követően újrakezdhetik a gyakorlást, figyelve arra, hogy intenzív gerinccsavarást, homorító, hátrahajló és hasizomerősítő gyakorlatokat ne végezzenek! A szülést követően 6 hónapig ne kezdd el a gyakorlást;

Ha valamilyen ismert betegséggel, speciális egészségügyi állapottal rendelkezel és nem vagy biztos benne, hogy az online vagy élő csoportos/egyéni gyakorlás megfelelő-e a számodra, kérlek, keress minket valamelyik elérhetőségünkön, és érdeklődd meg tőlünk!
Ne feledd, a jóga lényege nem abban rejlik, hogy képesek legyünk egy-egy ászanát tökéletes módon kivitelezni, hanem hogy Élvezzük önmagunk felfedezését! 😊

 

Feliratkozás a hírlevelünkre